Frågor innan bokning
Här kan du bland annat ställa frågor om priser, våra destinationer eller vilken mat som serveras på våra hotell.
Frågor om bokade resor
Har du bokat en resa kan du bland annat ställa frågor om bagageregler, betalning av resa eller hur man loggar in på sin bokning.
Avboka en resa
Ibland inträffar det oförutsedda. Kom ihåg att läsa resevillkoren innan så att du vet vilka avbokningsregler som gäller.
Kontakta oss för att avboka resa »
Boka resa via telefon
Snabbaste sättet att boka resa för sällskap under 10 personer är online. Ring eller maila om ni är fler i sällskapet eller önskar personlig betjäning.
Måndag: | 09-12 & 14-16 |
Tisdag: | 09-12 & 14-16 |
Onsdag: | 09-12 & 14-16 |
Torsdag: | 09-12 & 14-16 |
Fredag: | 09-12 & 14-16 |
Lördag: | Stängt |
Söndag: | Stängt |
Prisförfrågan gruppresor
Gör en förfrågan på gruppresa för privatpersoner eller företag. Gör först ditt val nedan:
Gruppresa för privatpersoner
Är ni fler än 8 personer i resesällskapet hjälper vi er gärna ordna med resan. Dessutom kan ni få grupprabatt!
Gör förfrågan för fler än åtta personer »
Konferensresa för företag
Vi hjälper företag med att få den perfekta upplevelsekonferensen och tar hand om allt längs vägen.
Gör förfrågan på konferensresa »
Övriga kontaktuppgifter för STS Alpresor
Arbeta i Alperna / reseledare
Konferensresor till Alperna
Har du synpunkter på din resa?
Är du inte nöjd med din resa och anser att vi har brustit i vårt arrangemang kan du skicka en reklamation till STS Alpresor. Tänk på att du skall ha framfört klagomål till någon av våra reseledare på plats samt att reklamationen skall vara oss tillhanda senast 2 månader efter hemkomst. Du blir kontaktad av vår reklamationsavdelning när vi handlagt ditt ärende.
Skicka in din reklamation här »
Du kan också skicka brev till STS Alpresor, Geijersgatan 1 B , 41134 Göteborg